loading...
بزرگترین سایت عاشقانه
iiiemoiii بازدید : 9 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

لام ای ناله بارون

سلام ای چشمای گریون

سلام روزای تلخ من هنوز هم دوسش دارم.

سلام ای بغض تو سینه

سلام ای اه و اینه

سلام شبهای دلکندن هنوزهم دوستش دارم

نمیدونی تو این روزا چقد حالم پریشونه

دلم با رفتنت تنگ و دلم با بودنت خونه

تو دستای تو گل کردم بذار با گریه پرپر شم

یه بی نشونم تو این خزون من و از خودت بدون

یه بی نشونم تو این خزون یه بیقرارم یه نیمه خون من و از خودت بدون

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موزیک
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 930