loading...
بزرگترین سایت عاشقانه
iiiemoiii بازدید : 8 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

بي توشب درد و گريه هام پايون نداره

درد تلخ بي کسي درمون نداره

من که تنها بي تو پوسيدم

توي گريه با تو خنديدم

مرده قلبم بي تو از غم دوري

تو نرو تا فرو نپاشم

من ميخوام که با تو باشم

بي تو آوازه من نداره شوري

اي نياز قلبم ، ببين چه تنهام

تو که نيستي مرگه سهمه نفسهام

واسه بودن دستات و مي خوام

بي تو تاريکه همه روزام

دله تنگم بي تو يه بي قراره 

منم و اين تن تکيده

ديگه مرگم امون نميده

فصل قلبم بي تو مرگ بهاره

گريه نکن قلبم طاقت نداره

نذار که عمرم از اون چشات بباره

مگه ميشه بي تو بمونم ؟؟؟

به تو وصله هستي و جونم

ديگه هرگز بي تو من نمي تونم

بي تو بودن برام حرومه

بودنم با تو آرزومه

يه غريبم بي تو بي آشيونه 

وقت وداعه من آروم ندارم

تموم هستيم و پيشت ميذارم

ميرم اما دلم نمي ره

به تو و عشق تو اسيره

هر جا باشم يادت سنگ صبوره

بي تو عمرم خاکه تباهه

همه روزام شبه سياه

دل تنهام بي تو يه بي پناهه

.....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موزیک
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 947